onsdag 6 augusti 2008

6/8 Har träffat min smugglare

Eller nja så drastiskt är det inte. Fast jag har idag träffat för första gången på säkert 34 år, den snälla damen Gunnel som tog med mig till Sverige. Hon tog 3 barn i 6-7 månader och sin egen son på 1 och 1 halvt år på en 17-19 timmars flygning. WOW..... Det var roligt att höra om Argentina. Jag vill åka dit, men vill nog inte åka till den stad jag är född i. Inte för att jag har minnen eller så utan nej det skulle nog kännas för konstigt. Vi träffades ju i Täby och fikade i centrumet och där sa vi också hej till Anneli som egentligen hade semester men som idag var inne en kortis på jobbet. Sen åkte vi hem och åt slavmat men uj vad jag är svag för MAX just nu. Sen har jag tittat lite på Anne på Grönkulla och jag trodde att jag skulle ha växt ifrån det. Men nej det har jag inte, tycker fortfarande att det är otroligt romantiskt. Hopplösa Kicki, N jobbar ikväll med och vi slappar framför tvn. Har nästan känt lite höstdepp idag och det vill jag inte göra redan..... morr. Har inte fått ordning på datorn ännu, vad det gäller bilder. Måste få det att funka snart så jag kan lägga in bilder här. Idag var Bella så snygg. Syrran hade klätt henne i den nya bruna t-shirten med molnen på och de vita shortsen. Till det hade hon sin chalett och vita knästrumpor med de rosa nya Conversen....... hon var såååå söt. Jag önskar att ni kunde få se en bild. Hur som helst är hon det sötaste i storlek 20 i skor. Vi hörs imorgon!

1 kommentar:

Anonym sa...

Vad spännande med smugglaren...och jag är hemskt tacksam för henne, så att vi fick träffas du och jag!!! Grattis igen på födelsedagen vännen och TACK för ikväll! Puss Donnan