söndag 4 januari 2009

Nytt år nya utmaningar

2009
började ju inte som man hade hoppats på utan vårt nyår blev att hjälpa syrran när de fick sitta på akuten med lilla O hela kvällen. Hon fick läggas in och få dropp men sen blev det bättre dagen efter och vi kunde ses en stund. Mac fick skjuta upp de raketer som var tänkta till nyårskvällen, men tror inte att det gjorde något för barnen älskade det. Olivia ville ha mer och Bella klappade spontant i händerna. Alice är en liten kerub en glad sån som gör en hur gullig pussmun som helst när man säger puss puss till henne. Vi har nu haft några lugna dagar och återhämtat oss alla. I morse när jag gick till bussen var det fortfarande mörkt och när man tittade upp mot gatlyktorna så var det snö i luften det såg ut som silver som singlade ner över mig. Det var så vackert trots att det är tokkallt.

1 kommentar:

A Beautiful Day sa...

I morse när jag gick till bussen var det fortfarande mörkt och när man tittade upp mot gatlyktorna så var det snö i luften det såg ut som silver som singlade ner över mig. Det var så vackert trots att det är tokkallt.

Det är så vackert och positivt skrivet att jag får en tår i ögat! You go girl!!! Jag tror på dig(och mig) 2009!