onsdag 7 januari 2009

Drömmar

På sistone har jag drömt många skumma saker. Inget som är direkt verkligt utan verkligen bara massa konstigt blurr och jag skulle nog kunna berätta precis när jag vaknar men bara efter några minuter går det bara inte. Som ni har märkt ni som läser bloggen handlar det numera mest om mig som skriver. Jag tror att det är så det kommer att bli även om jag tänker fortsätta berätta om Isabelles framsteg. Som att hon t ex igår satte på radion själv och började dansa. Hon lagar "mat" för fullt vid sin lilla spis och att hon älskar att bjuda. Hon älskar också sin fina stol som hon fick i julklapp av sin mormor. Hon sitter ofta med sin docka i famnen och kramar den men sen kan det hända att den åker ner i golvet med en smäll. Dockan har hennes pappa döpt till "Harriett" efter vår kära hund Harry som vi saknar mycket. Jag tycker hon får döpa dockan till vad hon vill sen när hon är mogen för det. Jag ska fortsätta nu när jag ändå är inne på Bells, igår höll hon hov vid matbordet. Nattis skrattade så jag trodde hon skulle trilla av stolen. Innan hade hon provat alla våra mössor vi har i hallen och försökt ta på sig jackan själv. Vinkade och sa "hejdå". Hon är väldens bästa och vi älskar henne så. Förra veckan så var M dålig och då hade systrarna en systerdag och jag tror att det är något de kommer att vilja fortsätta med. Och jag hoppas att det kommer bli till en fin vana för de båda två. Tillbaka till att bloggen kommer kanske handla lite mer om mig nu förtiden. Bella kommer att börja på dagis och jag har ju redan mindre insyn i vad som händer med henne om dagarna. Jag lever ju för varje minut jag får med henne på kvällarna och helgerna men känns ändå som om man missar massor. Vilket man givetvis gör och så får det vara. Jag har i alla fall tänkt att visa året 2008 i bilder på Bella och det var inte lätt att välja. Det fanns ju några och välja på. Många som jag har tagit som inte är så bra..... men väldigt många som N har tagit som är så HIMLA bra. Shit den tjejen kan sin sak så det så. Ursäkta att jag tar i men jag är ju så stolt över henne.

Inga kommentarer: