onsdag 7 januari 2009

Sjuk eller frisk

Igår var ju lediga och det var ju toppen. Härligt väder men jag kom inte ens ut..... morr. Hur som helst så blev jag toksjuk i måndags hade över 39 graders feber när jag kom hem. Pälsade på mig massor och hade två vetevärmare men blev ändå inte varm på flera timmar. Till slut så är blir jag varm och svettig med svetten (ursäkta om det är äckligt men sant) försvann febern. Så igår mådde jag bra igen, igen feber och allt annat var ok. Så igår var vi en sväng hos MagnMac och barnen fick leka av sig lite, de är så söta. Bella älskar att krama Alice och med Oliven leker hon eller ja, de leker bredvid varann så bra. Sen åkte vi hem och då kom pizzan och med den Donnan och Buschen. Fast jag hade en mage som inte var helt Ok så tog jag tre bitar.... morr igen skulle aldrig gjort det. Det bubblade ganska länge innan jag kunde somna. Men ok det var det värt! Sen spelade vi alfapet som jag har längtat efter hela jul- och nyårshelgen. Det var skitkul, som tur var N och jag i ett lag och utan henne hade det gått åt skogen. Hon är fantastiskt duktig. Wow vad jag är stolt över henne! Sen var det bedtime!!!! Men frågan är vad som hände, var jag sjuk eller var jag frisk. Fast bäst är det väl att inte tänka för mycket och idag ingen feber. Idag är allt bra och det är ju TOPPEN !!

1 kommentar:

A Beautiful Day sa...

Å imorrn är det redan torsdag! Veckan går fortare när man e lite ledig såhär mitt i veckan! Jag skak försöka ta mig ut idag...men vi fårse hu det går med den saken... :D Kram!