söndag 17 februari 2008

17/2 Födelsedagsfest och bad


Idag har vi tagit det lugnt hela dagen, M har lagat kålpudding till lunch och det var superdupergott. Jag och Loppan är lite hängiga tyvärr, men vi är på bättringsvägen och kommer igen i veckan. Vi har firat Mac idag och träffat min kusin och min lilla familj. Tyvärr var varken Isabelle eller Alice på solkenshumör. Men vädret har varit toppen idag. Sol och hur varmt som helst. När vi kom hem så fick Loppan ett litet bad och nu sover hon så gott i sin säng.

Själv önskar jag mig också ett bad eller kanske massage. En resa till Maldiverna skulle inte sitt fel. Men jag får nog också drömma om det i min säng. Har lite dålig skrivlust just nu så det blir väldigt enkla och tråkiga inlägg.... men håll ut det kommer snart bättre tider.

2 kommentarer:

rrika sa...

vilken fantastisk bild!! får man fråga vad ni har för kamera?? är ute efter en ny, min blixt slår så hårt och går knappt att justera :-(

A Beautiful Day sa...

Johan sa: ÅH va söt hon är!...jag tänker inte säga emot! :)