tisdag 19 februari 2008

18/2 LYX lyxLYX


Denna dag har bara varit lyx. Först var Bellan och jag med mammagruppen och gick en promenad i den härliga "vår" luften. Vi var ute i lite mer än en timma, sen bjöd en av mammorna på lunch och vilken lunch....wow. Det var kyckling med bulgursallard och rostade grönsaker. Rödbetor och hembakat bröd och egen färskost. De bodde också väldigt mysigt. Vi var där hela eftermiddagen och våra goa bebisar åt sov och en och annan blöjja byttes också förstås. Åkte direkt därifrån hem för att mata lillan och sen iväg själv in till stan med H. Äntligen skulle vi få se hur våra modellbilder blev. Hmmmm och jag som inte tänkte att jag skulle köpa något kort alls. Det slutade med att jag köpte TIO!! Morr, men de var så fina på N titta själv, är hon inte supervacker?! Och lilla Loppan var ju så gullig med. Tyvärr tog allt ganska lång tid och där hemma höll M på att gå i bitar då Bellan fick ett spel och grät/var arg, i 15 minuter. Till slut gick han ut och då somnade hon som en liten gris med en gång. Sov sengott i vagnen hela kvällen. N, H och jag åt på Max och att äta ute... ja, även om det är en snabbmatskedja en vanlig måndag är lyx för en mamma som mig. Därför var det bara LYX denna vanliga måndag

1 kommentar:

A Beautiful Day sa...

Du stolta mor som har två så fina flickor, du är fantastisk! LOVE