fredag 22 februari 2008

21/2 Lugn dag hemma














Idag har Loppan och jag tagit igen allt för igår. Vi har tränat på mage och pratat sjungt och skrattat mycket ihop. Vi har även fått gjort lite som tvätt och annat trevligt här hemma. Vi tog även en promenad med storasyster hunden Harry. När pappa M kom hem bakade han bröd och det blev filbröd igen och det är så gott. Kan äta det som godis... förresten så börjar kilona samlas på min kropp igen... morr, det vill jag verkligen inte så nu måste jag försöka träna lite eller bara ta långa promenader varje dag, åhh om jag bara kunde lära mig att tycka om det. Sen gick M på pappagrupp utan att ta med Loppan, jag hade hoppats på att han skulle ta med hennne så jag kunde få lite mammatid men nehe... det kanske jag kan få nån annan dag. Vi var slarviga och hämtade mat ikväll. Det blev indiskt och det är ju såååå gott. Bella älskar sin gröt i alla fall och här kommer därför tv två bilder som N har tagit.

1 kommentar:

A Beautiful Day sa...

Lilla Bella smaskar å gottar sig! Tänk att gröt kan va minst lika lyxigt som oxfilé! Finfina bilder, på finfin liten människa :)