fredag 22 februari 2008

20/2 Barnvagnsbio=Lattemamma

Jaha då har vi varit på bio Loppan och jag igen. Vi såg P.S I Love you och den får 3+ av mig. Tjejfilm och snyftig om man är känslig. Lite underfundig och ville säkert få fram något budskap, men jag hittade inte riktigt det. Hur som helst var det trevligt att vara på bio och sen fikade vi tillsammans med 4 stycken andra mammor och jag känner mig verkligen som en "lattemorsa" . Stackars Bella fick ligga i mjukliften hela tiden. Eller inte när hon var vaken för då var hon ju i mitt knä. Men hon fick ju inte ligga på mage och träna som hon nog skulle ha velat. Då känner jag att jag inte är bäst som mamma. Måste till min förvånging säga att mjukliften (som jag aldrig trodde att jag skulle använda) var jättebra till barnvagnsbio. När vi väl hade fikat klart kollade vi givetvis på kläder( och då menar jag inte kläder till mig utan till Loppan) och köpte ingenting förutom mat. På kvällen sen åt vi hamburgare med Daniel som var hos oss han och N spelade Guitar Hero hela kvällen. Eller nja inte när det var Grey´s förstås då är vi klistrade framför tvn. M har jobbat ikväll men kom inte hem allt för sent och det var skönt.

1 kommentar:

A Beautiful Day sa...

Guitarr hero e kul...men Singstar kulare!!! Måste vi spela snart...då kan vi ta en eller två sockerfria cider till!!!