torsdag 8 maj 2008

3/5 Isabelle 7 mån och härliga härliga vänner




Idag har det varit en skön dag. Vi har kunnat sitta ute i trädgården och jag fotograferade Isabelle i vitsippsbacken. Men hon ville inte le alls då. Sen passade hon på att skratta jättemycket. Lasse & Kerstin tycker att någon skulle fotograferat oss istället då vi var roligare än Bella. Vi åt lammparisare till lunch och uj det var gott. Det är en matintresserad familj jag har gift in mig i. Det är ju kul men jag är inte så duktig på att laga mat själv. Men jag är duktig på att äta.. hi hi. På eftermiddagen åkte vi till 1 klass och det var inte någon bra service där alls. Vill inte rekommendera det även om det är billigt. Vi köpte trots allt lite saker till Selma och August. De fick varsin fjärilshov och en burk med förstoringsglas. Vi åkte till kära gamla "Bonkan". Uj den vägen har man ju kört så många gånger och då var den vägen hem nu är den bara bekant. På ett sett är det skönt att inte bo där mer. Men vad fint det är, det finns många fina minnen i alla fall. De dumma plockar jag inte fram. Vi hälsade på våra härliga vänner och tillika Isabells faddrar. De är så underbara människor och jag trivs så hos dem. De har det mest hemtrevliga och mysiga hus jag vet. Deras barn är gulliga och lite busiga, precis som barn ska va. Vi åt våfflor först och gick sen en sväng och förbi mitt gamla hus. Det blir fint, de som bor där har nog gjort om ganska mycket så man skulle vilja se hur det ser ut nu. Sen åt vi räkor på kvällen och givetvis blev det sent för vi har ju alltid så mycket att prata om. Underbart var det helt enkelt, tänk vad man kan skatta sig lycklig som har det så bra.

Inga kommentarer: