torsdag 8 maj 2008

8/5 Lämna blod och halva klapp och klang




Fick lämna ännu mer blod idag och missade därför nästan hela klappoklang. Synd men det är ju så fint väder att man ändå inte vill vara inne. Vi träffade Lotta och Saga där. Sen handlade vi på både Konsum och Foodmarket. Apoteket hann vi också med innan vi gick en bit och åkte buss en bit hem. Här hemma har Bella sovit bra och för en gång skull ätit en annan än morotsfavoriten. Det var HIPP:s kyckling ris och grönsaker. Bra där älskade lilla skrutta! Sen kom syrran med barnen och vi fikade lekte och myste i solen på balkongen. Jag måste erkänna att jag är dålig på att ta kort så det finns många fina bilder i mitt huvud som jag önskar att jag hade tagit så att ni hade fått se de. När de sen åkte hem gick Bella och jag med Harry. Vi är nämligen själva ikväll. Både N och M jobbar. Morr!! Fast ändå rätt skönt. Bella åt både gröt och drack lite välling så ikväll tror jag att hon somnade mätt. Desvärre är hon lite förkyld och hostar lite. Själv har jag ätit jordgubbar och mjök till kvällsmat och tittat på So you think you can dance. Som tur är har min favorit inte åkt ut än så än är det värt att titta på. Har fotat hur fint det ser ut ifrån vår balkong ikväll och vem älskar inte blommande körsbärsträd och gröna fina björkar. Har även sett en helikopter landa och flyga iväg ifrån balkongen. De låter mycket och jag hoppas att det inte var något allvarligt. Snart kommer mina älskade hem och då kan man gå och lägga sig lugn och trygg.

1 kommentar:

A Beautiful Day sa...

Shit vilken stor balkong det måste va... ;)