torsdag 8 maj 2008

6/5 Läkaren och syrran

Idag har jag varit hos läkaren och det kändes bra att ha varit där. Efter det kom syrran och hämtade oss i OC. Syrran köpte en ståbräda till buggan och sen åkte vi till Värmödlandet. Där vi åt mat och sen hämtade hon Olivia. De tog ett blodprov på henne och hon var superduktig. Men tyvärr var det lite jobbigt för mig. För Alice var hemma hos mig och Bella, hon blev faktiskt helt hysterisk. Bella vaknade och blev också ledsen. Som tur var kom M efter bara någon minut. Sen kom N dit för hon hade glömt nyckeln och jag var inte hemma. Hon gick rakt över ormängen i pumps. Tur att hon inte visste att det finns ormar där. Tyvärr känner jag mig inte så bra och ber M hämta oss. Måste ta tablett för huvudet vill inte vara med.
Som tur är min man så snäll att han hämtar oss och ikväll blev det tyvärr köpemat. Inte så god heller, men gick bra. Det blev kinamat och nu kommer det inte att bli det på ett år eller så. Helen och Johan poppade förbi och hämtade deras utemöbler, N och jag är lite osams och hennes skolböcker. Inte så bra men ibland blir det bara så. Den här gången var det dessutom mitt fel. Tur att hon hittade dem till slut och vi blev sams.

1 kommentar:

A Beautiful Day sa...

Tack för att ni tar hand om våra utemöbler! I år skall de användas flitigt igen! Kram