torsdag 8 maj 2008

5/5 Alice 3 månader och biblioteket



Idag har mammagruppen haft träff på biblioteket. Först gick Linda, Filip, jag och Bella för att hämta våra kort på öppna- Och som vi trodde var inga kort bra. På biblioteket var tjejen som hade informationen inte så bra. Tur att jag älskar biblioteket ändå. Efteråt gick vi och åt lyxlunch på Tre med kök och jag åt en superbt god sallad. Barnen åt också och Bella åt bra men drack otroligt mycket. Gissar att det var drycken från Hipp som hon gillade. Så den tar vi bort annars blir det dyrt. Hon får helt enkelt dricka vanligt gott vatten. Efter det shoppade jag på Apoteket och vi mötter alla upp igen för att ta en Latte på Thaihaket i OC. Sen tog faktiskt Bella och jag bussen hem. Vi han bara hem så kom kusinerna och min syster och myste. Vi satt på balkongen i solen och det var så härligt. På kvällen var vi en mysig liten familj, men storasyster får inte mata med välling. Då är det tyvärr bara jag som får och det är ju lite dumt. Tyvärr är min kropp inte vad den borde vara. Har ont mest hela tiden och nu tycker jag att det räcker. Men jag har tur som har min älskade familj som pysslar om mig.

Inga kommentarer: