torsdag 8 maj 2008

7/5 Hemmadag

Åh vad skönt idag har vi varit hemma hela dagen. Vi har städat och fixat hemma, handlat och bara pysslat om oss. Tyvärr har Bella inte varit på sitt mest strålande humör. Men vi har hunnit baka långpannebröd (som jag brände), filbröd (som jag brände) och muffins (som jag brände). Alltså det där med att baka överlämnar jag åt min kära man. Hur som helst så känner jag mig väldigt duktig. M jobbar kväll så det är tjejkväll. Vi åt pitabröd special och Bella var hur go som helst när storasyster kom hem. Dock ville hon inte alls dricka välling, så ikväll var det gröt. Sen pluggade N och jag fixade med tvätten. Sen satt vi båda två som klistrade framför Grey's Anatomy. Vi är fortfarande ganska sålda på det även om N tycker att det är tråkigare än vad jag gör. M kom hem sent men tog H på en kortis och var han så gullig och hjälpte mig att plocka in i gardroberna. Härligt äntligen så var tvätthögen borta. Men det kommer snart en ny så jag behöver inte ropa hej än. Men livet är fantastiskt ju.

Inga kommentarer: