måndag 12 maj 2008

10/5 Utedag





Har ammat min sista gång idag. Imorse så var det sista gången som jag ammade Isabelle helt, känns både väligt skönt och lite sorgligt. Idag har vi inte gjort mycket nytta alls. Vi har hängt med M&M ideras härliga trädgård som bara blir snyggare och snyggare för varje gång vi ser den. Vi lekte med barnen och fikade, njöt av solen för fullt. På eftermiddagen handlade jag igen.... börjar bli bra på det nu. Men tycker att min man sköter det mycket bättre än jag. Jag är bättre på att handla kläder. Sen kom mamma upp och hälsade på, hon stannade till och med på grill på kvällen. Bella vill inte riktigt sova och har faktiskt krånglat lite den här veckan. Det är inte så kul, men jag antar att det är för att hon är förkyld. Eller så är det tänder på gång igen. Hon somnade inte förrän vid halv tio idag och då tyckte vi att det var dags efter en heldag på Värmdö att åka hem. N jobbade och henne hämtade vi vid halv två. Till dess så letade jag på sommarhus. Uj, vad jag är sugen. Har hittat ett riktig fint i Julita. Jag hoppas vi kan åka och titta på det imorgon.

1 kommentar:

A Beautiful Day sa...

Alice solhatt är ju bara SÅ fin!!!Ska kanske köpa mig nåt liknande...