onsdag 14 maj 2008

14/5 Isabelle kan krypa, typ!


Idag har vi både hunnit massor och inte gjort ett dugg. Först rehab, fixat till skenan och den har jag bestämt mig för att inte tycka om så det så. Sen kom jag på att vi skulle varit hos Lena i morse så vi åkte till öppna mottagningen och vägde och mätte lilla skuttan. Som nu är 68 cm lång och väger 7870 gram, hon går inte upp så mycket så nu blir det smör.... Åh kläderna har N hämtat ut på posten. En del var för stora HURRA, andra ska skickas tillbaka för att det helt enkelt inte var så bra. Sen efter det har Bella och jag bara tagit det lugnt. Det regnar för ovanlighetens skull, tänk i söndags var det supervarmt i måndags kallt och nu regn.... morr. Jag älskar solen så kom fram igen är du snäll. Sen kommer vi till det roliga att när Isabelle och jag lekte på golvet idag märkte jag att hon kan hasa sig fram om hon bara får en liten "morot"v som i hennes fall är mobilen, telefonen eller fjärrkontrollen. Varför är sådana saker så roliga för små barn. Är det för att de ser att vi använder de och för att det är förbjudet. Hur som helst så är det så kul att hon kan typ krypa. N har jobbat ikväll så M och jag har passat på att äta fisk. Kolja blev det idag, gott men jag tycker verkligen inte om fiskben. Sen blev det lite hockey och givet vis Grey's. Imrgon blir det kanske något skoj vad vet jag. Tyvärr säger vädervetarna att det inte ska bli sol..... men jag vill. Snart kommer den tillbaks hoppas jag. Tills dess får jag mysa med mina solstrålar här hemma.

Inga kommentarer: