onsdag 14 maj 2008

13/5 Tisdag igen







Idag har vi varit i Gurraberg och träffat kusinerna. Det är alltid lika trevligt, fast idag när syrran skulle hämta lilla O på dagis blev det lite knas. Man kan lugnt säga att det skreks en hel del. När syrran åkte var allt lugnt. Bella sov i urban jungeln och Alice i soffan bredvid mig. Men lilla A ville inte sova så länge och vi pratade en liten stund tills hon nog kom på att mamma inte var i närheten. Och då skrek hon och ja.... man kan lugnt säga att hon har röstresurser den lilla donnan. Hon skriker så stark, Bella vaknade och blev rädd. Det slutade med att jag ett tag fick sitta på golvet med båda i famnen och hyssa och vagga. För en stund var det faktiskt tyst, men sen satte sirenen igång igen. Och dumt nog hade M inte med sig mobilen.... men allt går ju om man vill så jag lyckades få Bella att tänka på annat genom att äta lite rån och sen fick jag vagga och hyssa lilla A tills M kom. Sen gick vi och handlade, bytte barn gjorde vi. Olivia åkte med mig och hon tyckte det var jättekul. Bella orkade halva handlingen sen ville hon vara hos mig. Hon är trött och somnade först när vi gick tillbaka. M och jag fixade en liten hemlighet och sen åkte vi hem. Hemma kom M bara hem och åt och gick på årstämma i brf. N kom sent och gick med H. Sen åt hon och pluggade bra. Dålig med kameran igen..... morr. Här kommer fina bilder på alla barnen.

1 kommentar:

A Beautiful Day sa...

Fyra FinFina Flickor!