fredag 16 maj 2008

15/5 Åhhh gravida är så fina

Idag blev det nästan inte alls som jag hade tänkt mig. Vi skulle gått på klapp och klang och sen åkt till Ikea med Linda och Tuva men jag mådde inte alls bra. Därför stannade vi hemma och vilade upp oss laddade för eftermiddagen. Då vi åkte in till stan för att träffa S.... och hon är så fin. Gravid och med världens finaste lilla mage. Vi möttes vid slussen och där träffade vi även M som tog Bella med sig hem. Jag fick alltså en kväll på stan själv. Mysigt! Vi gick runt på söder för att hitta en bra restaurang och hamnade till slut på Pappa Grappa. Maten var ok och sällskapet var fantastiskt Vi har alltid lika mycket att prata om. Där hemma hade det gått så där, Bella har nämligen haft ont i magen hela dagen. Till slut hade hon i alla fall somnat i M:s famn. Så den här kvällen såg jag vem som gick vidare.... och som tur min favorit är fortfarande kvar i So you think you can dance. Sen läste jag lite som jag alltid gör innan jag går och lägger mig. Skönt att komma lite till ro så.

Inga kommentarer: