tisdag 18 mars 2008

15/3 Modell och symodell









Idag har vi fotat lilla Loppan eller nja inte jag utan N förstås. Det var så många fina bilder att jag bara kan visa några här. M har ängnat sig åt lite bilvård idag och det behövdes verkligen. Jag hare också fått till dopklänningsmönstret. Och det blir fint men inte riktigt som vi hade tänkt ifrån början så nu fortsätter jag och finjusterar allt. På kvällen var det givetvis Mello som gällde. Perilli vann och vi tycker att det var helt rätt. Hejja Charlotte du är vår "HERO" just nu. M gjorde och så de berömda Wibergarna på kvällen men de ska också finjusteras så att de blir supergoda. En här lig kväll!

1 kommentar:

A Beautiful Day sa...

Du skriver så bra och det är så kul att läsa.Hinner nästan inte kommentera, men jag läser allt ska du veta! Väntar på en bok! :)KRAM!