torsdag 20 mars 2008

20/3 Glad Påsk







Bra dag, Bella och jag har varit på Klapp & klang. Lilla Loppan var utklädd till påskkärring och hon var givetvis sötast.... (tycker jag). Vi var lata och tog bussen hem, då somnade Bella och sov i över två timmar. Det var väldigt bra, för jag hann äntligen att få till hemmet lite fint inför påsken. Vi har även hunnit med en sväng in till stan och shoppat lite kläder, skor och presenter till Bellan. Grattis till N som fick jobbet på Grill. Det skulle givetvis firas och det gjorde vi på Göteborg. N och Emy fick vi inte ta kort på men ett på Bella som sitter fint i matstol på Göteborg. Vi åt god mat. Jag tror att jag drog trumfkortet och tog lax, dessvärre så blev min mat kall för lilla tjejen fick inte ha sin vagn vid bordet och kunde därför inte somna lika lätt som vanligt. Det var en mycket lyckad kväll och givetvis blev det Crème brûlée till efterrätt så nu är jag mätt och go i magen. Nu vill jag bara visa er de fina bilderna som N tog på Isabelle. Varsågoda och
GLAD PÅSK!

2 kommentarer:

Anonym sa...

Lilla älskade Isabelle!
Vad jättefin och jättegullig du är som liten påskkärring!!!
Vad din mamma är duktig som kunde göra dig så påskfin och din storasyster som fångade så bra på film.Varma kramar till hela din familj från mormor.

A Beautiful Day sa...

Nattis, du inspirerar till fina bilder! Du är så begåvad...och sinnet har du fått av din mor tror jag!(Får jag en extra puss nästa påsk nu?)