tisdag 18 mars 2008

16/3 Gudtjänst och sol


Idag har vi varit i Sjöstadskappellet på barngudsjänst. Vi träffade prästen som döpa Isabelle och det kändes väldigt bra. Sen tittade vi på tyg till dopklänningen och M och jag är helt överens om hur tyget ska se ut och det är bra. Det blir silke ala Thaivariant eller nej jag har faktiskt ingen aning om vad det är för tyg. Sorry jag är dålig men ska ta reda på vad det är. Sen blev det söndagsmiddag på Forum av alla ställen, men det är var väl Ok.Efter det så åkte vi hem igen och jag provsydde modellen i lakansväv. Den blir superbra och nu har jag bara resten kvar... alltså sy den riktiga klänningen. N åkte iväg och provjobbade på Grill. Vi höll tummarna för henne hela tiden och det gick bra, hon kommer få besked i slutet av veckan som kommer. Vi hade en skön söndagskväll, det var även sol idag och det var ju fantastiskt när vi inte hade sett den på flera dagar.

Inga kommentarer: