tisdag 18 mars 2008

18/3 En vanlig tisdag



Vi hjälpte till att passa Alice då Olivia hade fått en tid på VC. Hon har öroninflamation, stackars lilla gumman. Alice sov hela tiden så jag kunde leka med Bellan hela tiden. Sen hade Mag och jag en bra dag, vi hade båda haft skitdagar igår så det var skönt att allt gick mycket bättre idag. Vi gick en sväng och alla tre barnen sov en bra stund. Bellan sov minst men det gick bra ändå. Vi åt smörgåstårta och slarvade med en halv napoleonbakesle till fikat. MORR, nu måste vi skärpa oss. Vi får bara fika varannan dag. Efter värmdölandet så åkte jag till Sickla och köpte tyget till dopklänningen och mötte upp N. När jag lämnade värmdö sken solen och det var jättefin. När vi lämnade Sickla så snöade de stora stora fula vita flingor. Jag som annars älskar allt som är vitt, men det gäller inte snö, så det så. Kläderna som vi beställt från Ellos hade kommit så vi hämtade upp dem och skyndade oss hem för att prova och det satt bra så inget åker tillbaka den här gången. Vi fick supergod mat igår som M hade gjort. Bäddade till lilla Loppan med de nya sängkläderna som jag köpt och det blev jättefint se själva. Sen blev det tv och skönt att komma i säng i tid.

Inga kommentarer: