tisdag 18 mars 2008

17/3 Öppna förskolan + skitdag


Vi började med öppna förskolan och det var jättekul, nya mammor och barn. Nu är det mer jämna åldrar på barnen som är där. Vi sjung och fikade, sen jag vi en promenad men Filip och hans mamma. Den vanliga rundan, och eftersom jag har amningshjärna fortfarande åkte vi sen fort till OC för att åka till banken. Det var bara det att vi var ca en timmer för tidigt. Ha....jag som aldrig kommer i tid. Vi gick därför till biblioteket och loppan fick mat och jag lästa föräldratidningar och det var så lugnt och skönt. Sen till Ann på banken och allt gick så bra så bra. Därför gick vi sen till Lindex och köpte en ny body till Bellan. Det var givetvis rea på den som jag hade velat ha sen efter jul. Sen handlade jag på konsum och tog bussen hem. Väl hemma blev ingenting som jag ville. Loppan ville inte sova och jag hade typ migrän. Det var ingen bra kombination. Det blev inte bättre av att hunden höll på och att M inte hade batteri i sin telefon.... MORR!! Även N ringde och var inte nöjd med sin dag och att hon skulle träffa sin pappa och äta med honom. Därför kom ingen till min hjälp. Det slutade med att jag låg på sängen bredvid mitt gråtande, skrikande barn och grät själv. Men man får väl ha några bryt när man är mamma. Som tur kom både M och N till räddning så småning om. Kvällen blev bättre som tur var.

Inga kommentarer: