söndag 25 maj 2008

25/5 Morsdag och troschock




Mysfrukost och sen lite plock, iväg till Mölnvik och sen till mamma. Där vi firade henne med tårta och kakor. Blommor fick hon av mina systrar. N hade fixat två fina kort på mina tjejer som mamma fick med. Det var en mycket trevlig eftermiddag. Bella hade på sig sin nya fina klänning från USA som hon fått atv Filip och hans gulliga föräldrar. Till den fina klänningen var det supersöta rosa trosor och i vagnen till mamma så gjorde hon en troschock som man måste prata om nu i Schlagertider. Hemma sen grillade vi och satt för första gången och åt på balkongen. Vi såg åtta sycken luftballonger och det var en superhärlig dag. Vi kom i säng i tid trots att det var min älsklingfilm på tv. Jag älskar ju Jane Austen, hennes bok Stolthet och fördom är en av min absoluta favoriter. Så denna morsdag går till en av de bästa.

1 kommentar:

A Beautiful Day sa...

Tänk va mycket trevligt vi haft på er balle... Musiktävlingar, plantering, solning, middagar, fika osv. Er utsikt är suverän!