lördag 31 maj 2008

30/5 Klipp och klipp


Idag har jag klippt mig och jag är ganska nöjd. Men det blev för kort .... morr. Olivia klippte sig också på samma salong och hon blev ännu sötare än vanligt. Vi gick sen till en park i närheten och fikade. Det var meningen att vi skulle träffat M&M men min kära man var slut efter veckans stress och långa dagar att det blev vi som grillade och hade myskväll M och jag. N provjobbade på Kungsholmen. M och jag så filmen Charlies War och efter som jag somnade och sov nästan hela filmen så kan jag inte ge betyg. Internet strulade men hoppade igång på kvällen det var skönt. Man är verkligen beroende av det, och det är ju inte så bra. Jag bara måste ju kolla hemnet det är ju en av mina passioner. Det fanns inte så mycket kul men man kollar alltid de dyraste och drömmer lite. För tänk om jag vinner på lotto.... (fast jag aldrig spelar).

3 kommentarer:

Anonym sa...

Du är vacker hur du än ser ut i hårt! Kram från anonym beundrare...

Anonym sa...

...håret ska det stå nedan... ;)

Anonym sa...

...eller ovan menar jag! :D