tisdag 27 maj 2008

28/5 Jobbet och M:s Jobb

Hann med både mitt jobb och M:s jobb. Vi tog bussen in och skruttan var så go hela tiden. Väl där visade hon upp hela sin charm. Det var roligt att vara på jobbet igen, fast jag inte vill börja jobba alls. Men jag tror nog att jag kommer vilja till hösten. Eller så får jag intala mig det i alla fall. Vi fikade och jag fick höra lite om vad som händer där. Det känns bra att hålla sig lite uppdaterad i alla fall. Sen åkte vi vidare till M och vi tog fel buss och fick gå lite extra men det gör ju ingeting när det är över 20 grader varmt. Där åt vi lunch och Bella gjorde en ännu större succé än innan. Hon åt ganska bra och sen tog vi bussen ner på stan och vi köpte ett par skor och en klänning till Bella. Sen åkte vi hem hämtade hunden fick blåsa och jag hade ju inte druckit något så jag fick åka vidare hem till kusinerna. Där Bella nu ställde sig upp helt själv mot deras svarta pall..... WOW!!! Hon är ju bara för duktig men nu funderar jag allvarligt på att skaffa något skydd för hennes huvud för annars kommer hon ju slå sig väldigt mycket. Jag stannade på middag och det var supertrevligt. Bella fick pyjamas på där men ville inte ha välling. Men hon somnade i bilen på vägen hem och M kom samtidigt med oss och kunde lägga ner henne i sängen. Nu får vi se hur länge hon sover då hon inte har ätit ikväll.

1 kommentar:

A Beautiful Day sa...

Jag fick blåsa en gång när jag precis börjat övningsköra. Farbror polisen frågade om han fick se körkortet...-Nä jag har inget sa jag då! Han såg inte övningskörningsskylten därbak. Sen dess har jag inte behövt blåsa faktiskt, å i år har jag haft körkort i TIO år!!! Hjälp...