lördag 31 maj 2008

29/5 Rea och borttappad filt

Idag har L och jag och givetvis våra goa barn varit på rea hos DAY, jag som inte skulle köpa något hittade en jättefin klänning och L hittade många fina saker. Sen gick vi och åt lunch i skrapan. Och där tyvärr tappade jag vår fina fina fina Bondelidfilt. Jag saknar den såååå, så nu måste jag hitta en ny fin filt. Sen gick L och jag över hela söder till Barnängen och tog båten över till Sjöstaden och gick till Sickla för att sen ta bussen hem. Det var en mycket trevlig dag. Tyvärr hade både L och jag glömt våra kameror så några bilder blir det inte. Väl hemma så gick vi ut en sväng med Harry. Han är hopplös och ganska jobbig att gå med när jag har vagnen och allt. Men jag tyckte jag var duktig. M och N jobbade på Rosersbergs slott där Irakkonferansen avslutningsmiddag var. De fick poliseskort ifrån Trygg Hansa husest och de sa båda två att det var det häftigaste de hade varit med om. Här hemma åt jag jordgubbar och tittade på So you think you can dance. Tyvärr vann inte min favorit Daniel, men Mona var ju superduktig med.

Inga kommentarer: